CFORCE 1000 MV
Tänavalegaalne ATV / T3b mudel
Hind alates: 14 490 €

CFORCE 1000 MV alusvankriks on Eesti turule juba hästi tuttav ja väga head tagasisidet saanud G3 CFORCE 1000 Touring ATV. See aga ei tähenda, et 1000 MV puhul on tegemist vaid edeva facelift versiooniga. MV puhul on sõiduki sooritusvõimet veelgi parandatud. ATV mootori võimsust on tõstetud läbi väikeste modifitseeringute ligi 5 hj ehk 90 hj-ni.
WILD THANG REHVID
Visuaalselt kõige rohkem torkavad silma muidugi suured 30-tollised Wild Thang madalsurve rehvid ja rehvilukuga veljed. Rehvivalik on taotluslikult ehk valdavalt langetatud Wild Thang tüüpi rehvidele, sest need on kergemad ning nendega on erinevatel maastikel või teedel pisut mugavam sõita.
LAIEM RÖÖBE
Visuaalselt vähem nähtav on fakt, et CFORCE 1000 MV rööbe on muudetud võrreldes CFORCE 1000 Touring G3 mudeliga võrreldes veidi laiemaks. Esirataste rööbe 25mm ja tagarataste rööbe 51mm laiem. Rööpme loogika on muudetud selliseks, et mitte sõiduki rööpme väline serv ei jookse esi- ja tagaratastega ühel joonel nagu enamlevinud ATV-de puhul, vaid ühel joonel jooksevad esi- ja tagarataste sisemine serv. See modifikatsioon toob MV tagarattad laiemalt välja, tagarataste välised servad leiavad rööbaste välikülgedega paremat haardumist ning sõiduki läbivusvõime rööpasse sõidetud teedel on parem.
JAHUTUSRADIAATOR
Kindlasti torkab silma veidi ebatraditsiooniliselt suur jahutusradiaatori tõste sõiduki ninal. Kõigepealt, miks üldse radiaator nii kõrgele tõstetakse on see, et kui sõita pikemalt näiteks kõrgemas rohus, niiskes heinas või aladel, kus on oht, et eessõitva sõiduki rataste alt viskab palju pori sinu sõiduki esivõrele, siis madalal positsioonil olev jahutusradiaator ei saa piisavalt vastutuule jahutust ning seetõttu võib jahutussüsteem sellistes oludes kiiresti üle kuumeneda.
CFORCE 1000 MV puhul on jahutusega seotud riske maandatud vähemalt viiel erineval moel:
- Jahutusradiaator on tõstetud kõrgemale, et parandada jahutusvõimet;
- Jahutusradiaatoris oleva jahutusvedeliku mahtu on suurendatud 20% võrreldes G3 1000 Touring mudeliga;
- Jahutustradiaatori ribide vahet on suurendatud parema jahutuse huvides omakorda veel 40%;
- Jahutusradiaatori kaldenurka ehk tööasendit on võimalik muuta vastavalt olukorrale. See on väga autentne ning ainulaadne lahendus, mis on üks päris mitmest modifikatsioonist sellel sõidukil, mis on välja töötatud eestlaste abil. Kiire sõidu jaoks saab tõsta radiaatori tõusunurka järsemaks, et parandada suuremate pööretega töötava mootori jahutusvõimet. Aeglasema sõidu jaoks saab lasta jahutusradiaatori tõusunurka madalamaks, et parandada juhi nähtavust ja sõiduki sooritusvõimet. Lisaks on sel radiaatori tõstel ka pesuasendi funktsioon, kus pääseb lihtsama vaevaga jahutussüsteemi puhastama ja pesema;
- Jahutusradiaatori kiire puhastamise tarbeks on sel lihtsa liigutusega eemaldatav jahutusradiaatori esivõre.
ÕHUVÕTU TORUD
Mootori ja variaatori õhuvõtu torud ehk snorklid on toodud kõrgele, otse jahutusradiaatori ja näidikute ploki vahele, et vähendada vee sattumise riski õhuvõttudesse. Õhuvõtu torud on arvestatud suurema õhu- ja jahutusvajadusega ning on modelleeritud täpselt CFORCE 1000 MV vajadustele. Variaatori õhu väljavise on toodud samuti üles, sõiduki eesosas oleva käiguvahetus hoova juures oleva katteplastiku taha.
KÄIGUKAST
CFORCE 1000 MV käigukasti H-käigu ülekannet on muudetud standard G3 1000 Touring mudeli käigukastiga võrreldes 22% aeglasemaks, mis võimaldab (piiramata) kujul liikuda kõvakattega aladel endiselt kuni 95km/h. Võrdluseks võib tuua, et CFORCE 1000 Touring G3 piiramata kujul tippkiirus on pisut üle 120km/h. Aeglustatud H-käik annab sõidukile jõudu juurde ja väheneb riski veorihma ülekuumenemisele ning selle purunemisele. Aeglasem H-käik on vajalik oludes, kus L-käigu tippkiirus jääb liiga madalaks või L-käigu ja nn. põhjagaasiga sõitmine hoiab mootoripöörded liiga kõrgel, mis omakorda võib põhjustada mootorile liigset koormust ja ülekuumenemist. Siin tuleb appi just aeglustatud H-käik, mis võimaldab siiski pisut kiiremat liikumist poolpehmel alal. Õige käigu valiku teeb vastavalt situatsioonile kogenud juht ise ja siinkohal otseseid instruktaaže on keeruline ette dikteerida.
VARIAATOR
Variaatori raskused on muudetud 5g raskemaks, et tagada 3-tolli suuremate rataste puhul vajalik kiirendusvõime. Variaatorisse on paigaldatud temperatuuriandur, mis annab ülevaate, vajadusel hoiatuse, sõiduki ekraanile, et juht saaks pisut hoogu maha võtta ja variaatotori ülekuumenemist vältida.
TÕMBEVINTS
CFORCE 1000 MV tõmbevints on toodud kõrgemale, samuti on toodud kõrgemale ka tõmbevintsi kaprontrossi pilu, et seda oleks vajadusel lihtsam kätte saada kui masin juhtub sügavamale kinni jääma.
Esirauale on lisatud kaks tugevat ja visuaalselt efektset kinnituskõrva. Kui sõiduki oma vintsi tõmbejõust ei piisa, et sõidukit mudast kätte saada, saab siia kinnitada appi tulnud sõidukite vintsi konksud ja seejärel saab sõiduki porist kätte ka väga ekstreemsetest oludest.
KAITSMED
Vintsi juhtplaadi ja põhjakatte ette on valtsplekist kaitseplaat, mis pakub piisavat kaitset, kuid on spetsiaalselt deformeeruv, et pakkuda sõiduki raamile täiendavat kaitset ootamatu kokkupõrke korral kivi või kännuga. Mitte deformeeruv plaat kannab kokkupõrke raskuse raamile ja see võib põhjustada raami suuremat deformatsiooni kokkupõrke korral.
Loomulikult on sõiduki põhja all ka tugevam, plastikust põhjakaitse mille, ees- ja tagaosas on avad selle lihtsamaks puhastamiseks. Kaitserauad sõiduki ees- ja taga on disainitud kaitsma sõidukit plastikuid juhuslike okste või väiksemate kokkupõrgete korral. Sõiduki juhtrauale on lisatud mootorkelkudelt tuttavaks saanud kesk sang.
ISTE
Kaasreisija iste ei kuulu MV standardvarustuse hulka ja see on asendatud väikese pritsmekindla kohvriga, mida saab lihtsa liigutusega sealt eemaldada ja vajadusel ka kaasreisija istmega asendada. Juhi iste on valmistatud libisemiskindlamast materjalist. Tegemist on MV-le disainitud istmega, mille aluspind annab ruumi variaatori väljaviske torule.
Kokkuvõtteks võib öelda, et CFORCE 1000 MV puhul on tegemist CFORCE 1000 TOURING G3 suurendatud läbivusvõime ja võimsusega sõidukiga, mille sooritusvõime on võimekam kui mistahes varasema CFMOTO Standard või Premium varustuses ATV mudelil kunagi olnud.
Kui nüüd küsida kui sügavale vette selle pilliga tohib minna? Vastus on, et täpselt nii sügavale, et ära ei upuks. Aga, seda võib kommenteerida ka selliselt, et iga sõiduki võimekuse ja sooritusvõime piirid määrab lõpuks juhi sõiduoskus ja see, milliseid riske juht on valmis võtma.
Kõikidele CFMOTO ATV-dele kehtib 3 aastane, 6000km läbisõidupiiranguga tehasegarantii. Lisaks on võimalik soetada 1 või 2 aastane lisagarantii pakett, mis pikendab läbisõidupiirangut vastavalt 1000 km või 2000 km.
Lisavarustuse võimaluste kohta uurige lisainfot lähima edasimüüja juures või veebist!
Mudel CFORCE 1000 Mud Version
EU tüübikinnitus T3b
Hind alates: 14 490 EUR
Sõidukit on saadaval silmapaistvate siniste või särtsakate punaste detailidega, mis lisavad 1000 MV mudelile agressiivsele välimusele täpselt õiges koguses värvi. Ülejäänud disainiga kokkusobivat värvi esimene kaitseraud annab ATV-le jõulisema ja robustsema välimuse ning pakub sõiduki esiosale lisakaitset. Stiilsed beadlock-veljed hoiavad rehvi kindlalt veljel ka madala rehvirõhu korral ning on äärmiselt vastupidavad, mis on olulised omadused off-road sõidus.

ATV CFORCE 1000 MV tehnilised andmed
Tabel on vasakule – paremale liikuv ☞
Oluline teada CFMOTO CFORCE 1000 MV kohta
Kasutusjuhend
Uue CFMOTO sõiduki müügi ja üleandmise protsessi juurde kuulub täiemahuline ja detailne sõidukit puudutav tutvustus ja kasutusinstruktaaž. Sõiduki müüja viib sõiduki loovutusprotsessi käigus läbi täiemahulise kasutusinstruktaaži ja vastab kliendi küsimustele. Lisaks sõiduki loovutusprotsessi käigus tutvustatud kasutuskorrale tuleb sõidukiga kaasa ka eesti keelne hooldus- ja garantiiraamat mis sisaldab nii kasutusjuhiseid kui hooldusjuhendit. Garantii- ja hooldusraamat tuleks esitada alati kui sõiduk tuuakse hooldusesse sest sinna märgitakse sisse ka meelespea järgimise hooldusaja kohta ja selliselt säilib ka kliendil sõiduki hooldusajalugu.
Garantii

Kõikidel CFMOTO ATV-del on eksklusiivne 3-aastane, 6000km läbisõidupiiranguga tehasegarantii! Lisaks on võimalik soetada 1 või 2 aastane lisagarantii, mis lisab garantiile 1 aasta / 1000 km või 2 aastat / 2000km.
Enam kui 15 aastane kogemus Eestis on näitanud, et keskmine ATV kasutaja sõidab 3 aasta jooksul ~ 2000-2500 km. Majapidamistööde juures on see kilometraaž tavaliselt 3 aasta kohta veelgi väiksem, seetõttu on tootja pidanud optimaalseks, et pakub kogu Balti regioonis kasutatavatele sõidukitele 3 aasta pikkust või kuni 6000km läbisõiduga tehasegarantiid. Lisaks tehasegarantiile eraisikust sõidukiomanikele ka seadusest tulenev 2 aasta pikkune pretensioonide esitamise õigus.
Varuosad

Kõik CFMOTO sõidukite varuosad on on leitavad varuosad tellimuse keskkonnast www.cfmoto.parts. Lisaks ONLINE tellimiskekkonnale on tehniline tugi ja varuosad saadaval kõikides meie esinduskauplustes üle Eesti. CFMOTO puhul võib öelda, et enam kui 15 tegutsemisaasta jooksul on Eestis on väljakujunenud professionaalne teenindusvõrgustik mis katab ära kogu Eesti. Müügi ja järelteeninduse võrgustiku toetab CFMOTO maaletooja Motohobi OÜ kes koolitab iga-aastaselt ja personaalselt kõikide CFMOTO edasimüügi ja järelteenindusega tegelevate esinduskaupluste müügi ja teeninduspersonali ning mehaanikuid.
Pukseerimine

Avalike teede välisel alal on CF1000 seeria sõiduk võimeline pukseerima (järel vedama) piduriteta haagist täismassiga kuni 1100kg -/+ 10%.
Pane tähele!
* Suurema täismassiga kui seda on 150 kg puhul kasutada edasiliikumiseks ainult “L” käiku.
* Üle 150 kg täismassiga haagise pukseerimisel maksimaalne lubatud liikumiskiirus on kuni 15 km/h.
* Haagis mille täismass ületab 150 kg ei tohi antud ATV-ga pukseerida avalikel teedel!